perjantai 4. tammikuuta 2013

50 faktaa

Kiitoksia vaan Nellielle, nyt on vuorossa haaste nimeltä 50 faktaa!

  1. Täytän 15 vuotta 30. tammikuuta
  2. Käyn perjantaisin ratsastamassa
  3. Ole 184cm pitkä
  4. Piirrän just kirjavaa kepsua
  5. Lähden tänään tallille puoli viisi
  6. Katson samalla simpsoneita
  7. NCIS on paras!!!
  8. Oon riippuvainen siihen
  9. Mentalist on kanssa hyvä
  10. Ja BBC Sherlock (Uusi Sherlock)
  11. Haluaisin Englantiin
  12. Haluaisin kisata vuokriksellani useammin
  13. Haluaisin kisata keppareilla useammin
  14. Pidän kisat ehkä keväällä :)
  15. Pitäisin leirin jos olisi varmoja tulijoita
  16. Kello on nyt 15.39
  17. Kuuntelen YÖ:tä
  18. Pitäis mennä syömään
  19. Lempihevosrotuni on suokki
  20. Haluaisin sekarotuisen koiran
  21. Nää on erittäin sekavia faktoja
  22. Meidän koulussa on ihan parhaat opet!
  23. Kemian luokan ylähyllyllä on mandariini.
  24. Jonka opettaja laittoi sinne
  25. Joka otetaan sieltä keväällä pois
  26. Enää puolet jäljellä
  27. Kuolisin varmaan ilman Millaa
  28. Oon joskus tosi laiska
  29. Pitäs mennä vessaankin TÄRKEE!!!11!!
  30. En jaksanut tehdä näitä loppuun vaan jatkan nyt illalla
  31. Kello on siis nyt 22.08
  32. Alottelen piirtämään kaavoja sille uudelle hepalle
  33. Mutta musta tuntuu ettei tuo onnistu
  34. Jalkoja särkee
  35. YouTube-kanavallani on vasta 85 subbaajaa :(
  36. Milla kirjautui just meseen
  37. Olen laiska
  38. Tolle mun tulevalle hepalle ei oo harjalankaa
  39. Kännykkäni on merkkiä Samsung Galaxy Gio
  40. Ja läppärini Asus Emachines g730zg
  41. Pitäis muokata nettisivuja
  42. Tällä blogilla on tosi surkeesti lukijoita
  43. Näit faktoja on tajuttoman hankala keksiä!
  44. Laitan blogiin kyselyn muuten pian
  45. Mun kynnet on huonossa kunnossa
  46. Olin viime syyslomalla Espanjassa ja en viitsinyt siitäkään postata
  47. Blogin pito innostaa taas
  48. Jos olen rohkea niin voisin jopa huomenna kepparoida
  49. Iha itkettää
  50. Tää oli viimeinen ♥

4 kommenttia:

  1. Repesin kyllä täysin tolle 23. Faktalle! Kemian luokan ylähyllyllä on mandariini. :-D:-D

    VastaaPoista
  2. Hei, meillä on neljä vuotta ikäeroo, täälläkin yks 30.1. syntynyt tyyppi. :D t. SKH foorumin Jentte

    VastaaPoista

Arvostan aina kommenttia :)