tiistai 1. maaliskuuta 2016

HERE I AM

10 kommenttia:

  1. Tosi kiva video, sun kaikista videoista on helppo tykätä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana video!<3 sä oot ehdottomasti yksi parhaista keppihevos ihmisistä mitä tiedän!:)

    VastaaPoista
  3. Heippa! Millainen liikutuslista sulla on käytössä? Tekisin itsekkin omalle tallille, joten ajattelin, että millanen sulla on? Laitatko vaikka kuvan BLOGIIN? Ja sulla on kyllä kiva talli he hevoset<3

    -Sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän yhtä Sailan tekemää pohjaa, jonka oon tallentanut joskus aikoja sitten - nyt en enää sitä hänen sivuiltaan löytänyt (?) Kiitoksia :)

      Poista
  4. No voi harmin paikka!! Mitä kohtia siinä on? Voisin tehdä itse Wordin avulla oman.nSiis jos en läydä sitä sieltä..

    -Sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niinkin yksinkertainen kuin sarakkeet: pvm/hevonen/laji :D

      Poista
  5. Mulla on keppihevosmoti ihan hukassa, oon perunu SM-kisaosallistumiseni ja pollet on seissy jtn 2kk lukuunottamatta paria pientä ratsastuspyrähdystä. Nyt katoin tän videon (aika paljon myöhässä) ja mulle tuli kauhee ikävä kepparointia :( Ehkä tää vielä tästä. Sun blogista oon saannu keppari-intoa jo monta vuotta, oon siitä tosi kiitollinen <33 Oot yks parhaista harrastajista jonka tiiän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia ♥ Kyllä se innostus palaa jos on palatakseen, onneks kepparit ei kärsi vaikka eivät saisi liikuntaa joka päivä :D

      Poista

Arvostan aina kommenttia :)